تصویر برداری هوایی و سه بعدی شهر همدان با مقیاس ۱/۵۰۰ انجام میشود
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
شناسه : 11024
0
برای نخستین بار در شهرداری همدان : شهردار همدان گفت: برای نخستین بار در تاریخ شهرداری همدان پرواز هواپیما با هدف تصویربرداری هوایی و سه بعدی با مقیاس ۱/۵۰۰ انجام می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش صدای همدان سید مسعود حسینی با اشاره به انجام مطالعات این پروژه در سال ۱۴۰۲ و اعتبار درنظر گرفته شده برای آن به میزان ۱۵۰ میلیارد ریال تصریح کرد : به روز رسانی نقشه پایه شهر همدان به مساحت ۳۵ هزار هکتار تصویربرداری محدوده و حریم شهر با استفاده از هواپیمای دو موتور سرنشین دار توسط بخش خصوصی و با اخذ مجوز های لازم از ستاد کل نیروهای مسلح کشور و تصویب شورای اسلامی شهر همدان و با همکاری معاونت شهرسازی و معماری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان و سازمان نقشه برداری غرب کشور اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد : مهمترین هدف این پروژه را بروز رسانی و تدقیق نقشه شهر همدان بعنوان پایه اصلی انجام طرح تفصیلی آینده شهر و نیز بارگزاری در سامانه شهرداری الکترونیک (http://hamedan.ir) جهت ارائه خدمات غیرحضوری با دقت بالا برشمرد و افزود در این پروژه از تکنولوژی های نوین دوربین ۱۵۰ مگا پیکسلی رقومی و متریک و همچنین لیزر اسکن (LIDAR) معابر شهر استفاده خواهد شد.

حسینی در پایان افزود : پرواز هواپیمای دو موتوره ی سرنشین دار از روز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه و بمدت یک هفته در آسمان شهر همدان انجام خواهد شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.