پاسداشت معلم موجب حرمت علم و ارتقا جامعه می‌شود
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
شناسه : 11042
0
به مناسبت گرامیداشت مقام معلم مسلم مخفی فرماندار به همراه سیدجواد حسینی فرمانده سپاه شهرستان همدان با حضور در آموزش و پرورش ناحیه ۲ از تلاش‌های حمید گلنار مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان تقدیر کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش صدای همدان فرماندار همدان در این جلسه اظهار داشت: هرآنچه آینده روشن و سعادتمند را برای کشور می‌توان ترسیم و هدف‌گذاری کرد از آموزش و پرورش است.

مسلم مخفی با بیان این که اگر کاره‌ای بودم جایگاه آموزش و پرورش را حداقل در سطح معاون رئیس جمهور بالا می‌بردم، افزود: واقعیت این است که در جامعه امروز که والدین با گرفتاری‌های مختلف مواجه هستند، تربیت فرزند بر عهده آموزش و پرورش است و اعتمادی که به معلمان هست به هیچ قشر دیگری نیست.

وی یادآور شد: قشر معلم با توجه به امکاناتی که داریم انصافاً خوب عمل کردند .

فرماندار همدان با تاکید بر این که تربیت و آموزش مسئله سختی است، گفت: ارتباط با دانش‌آموز کار ساده‌ای نیست و تبحر خاصی می‌خواهد.

وی خاطرنشان کرد: آن چه در اذهان جامعه است این که از معلم به عنوان یک روشنگر و هدایتگر جامعه یاد می‌شود.

مخفی با اشاره به سخن حضرت امام(ره) با این مضمون که معلمی شغل انبیاست، افزود: همین جمله ساده امام مبتنی بر مبانی اعتقادی و قرآنی است و کاملاً بر معلمان تطبیق دارد.

وی خاطرنشان کرد: حتی خداوند متعال در قرآن این صفت معلمی را به خودش نسبت می‌دهد، پس می‌شود گفت خداوند این وظیفه خلیفه اللهی را در برابر همه انسان‌ها به معلم سپرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.